سبد خرید
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ارسال تیکت جدید

ارسال تیکت جدید

پیگیری تیکت
  • ثبت تیکت های متعدد باعث بررسی سریعتر نخواهد شد و پشتیبان را برای درخواست های شما گمراه می کند.
  • برای مسائلی همچون نصب و بررسی مشکلات توجه فرمایید، کادر مربوط به مشخصات که شامل اطلاعات ورود به هاست و ورود به پیشخوان سایت می باشد را به طور کامل وارد نمایید.
  • پشتیبانی محصول شامل چه درخواست هایی می شود؟

    پشتیبانی شامل راهنمایی جهت راه اندازی اولیه، تشریح روش کار و رفع باگ محصول می باشد. یک طرح مسئولیتی در مورد انجام تغییرات سفارشی و شخصی سازی محصول ندارد.

  • هنگام نصب افزونه یا قالب خطای افزونه یا قالب ای یافت نشد مشاهده می گردد

    به احتمال زیاد شما مستقیما فایل دانلود شده از یک طرح را در بخش نصب افزونه آپلود کرده اید. باید توجه داشته باشید فایل دانلودی شامل اطلاعات مختلفی است که افزونه و قالب نیز یکی از این اطلاعات به شمار می رود. ابتدا باید یک مرحله فایل دانلودی ار مارکت را از حالت فشرده خارج ساخته (Unzip) سپس فایل افزونه یا قالب را در بخش آپلود، به وردپرس اضافه کنید.

00 : 00 : 00
    حداکثر اندازه: 10 مگابایت
    فرمت‌های مجاز: zip, png, jpg
    توسط
    تومان
    question